Skocz do zawartości


DIETA CKD do oceny


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
Brak odpowiedzi na ten temat

#1 qulson

qulson

    Nowy na forum

  • Members
  • 1 postów
  • waga:
    85
  • wzrost:
    184
  • klata:
    94
  • bic:
    32
  • przedramie:
    22
  • pas:
    92
  • udo:
    61
  • lydka:
    42

Napisany 16 lipiec 2012 - 19:48

witam!
z racji zakonczenia szkoly, znalezienia odp ilosci wolnego czasu, pracy, srodkow do zycia i poprawy wlasnego wygladu postanowilem wkoncu cos ze soba zrobic. mianowicie czas schudnac. rok temu bylem na dukanie (totalna glupota, ale schudlem) i zrzucilem 8kg balastu z 89 na 81, jednak troszke zaczelem sie zaniedbywac i aktualnie mamy 85. troche poczytalem, troche poszperalem i zdecydowalem sie na CKD. codziennie (pon-pt) jezdze rowerkiem do pracy 30km w obie strone. w robocie jest od srednio do ciezko fizycznie. nie ma lipy:) po tym planuje sobie troche pocwiczyc, bo jest miernie z umiesnieniem -.-
dobra to tak, policzylem i wyszlo, że:
potrzeba 2650kcal
bialko 140g = 560kcal
wegle 20g = 80kcal
tluszczyk 223g = 2010kcal

posilki:
0900 - jajecznica z 3 jajek na oliwie
1230 - kurczaczek 100g + troche mieszanki warzyw (troche marchewki, salaty, poru i cos dziwnego - holenderskie zarcie...) z odrobina jakiegos sosu (sama oliwa i jakies tam ziola)
1630 - to co o 1230 + pare orzechow ziemnych (na zapchanie, bez soli)
2100 - jajecznica z 2 jajek na oliwie + troche warzywek.
tak bedzie codziennie, oczywiscie skladniki wymienne na inne miesko, czasem jakas rybka, czasem co innego, ale generalnie to miecho, warzyw troche i 5-6 jajek dziennie.

wydaje mi się, że te posiłki to nie jest to moje 2650kcal, ale glodny nie jestem, pije duzo wody i w moim pierwszym dniu diety czuje się calkiem niezle.

sugestie, poprawki, porady i konstuktywna krytyke przyjme na klate:D

ps


moje smieszne zdjecie tluszczu na brzuchu i zadzie...
zobaczymy jak bedzie za tydzien!

mezczyzna
23wiosny
ostatnio aktywny 30km rowerem + praca na polu :)
184cm
aktualnie - 85kg
cel - 78kg
% tkanki tluszczowej - okolo 26%
klata 96
udo 61
lydka 42
talia 84
pas 91
biodra 93
posladek 27/52
bajceps 32
przedramie 28


pozdro:)




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Turo1002 : (04 styczeń 2020 - 12:36 ) 2020 bum
@  Telkontar : (19 październik 2017 - 11:21 ) Ihaaaaaa
@  Olszak2017 : (13 luty 2017 - 01:51 ) Cześć wszystkim widze, że już nikt chyba tutaj nie zagląda
@  Miras : (27 listopad 2016 - 00:02 ) I ja:)
@  ZeHir : (13 listopad 2016 - 21:03 ) Ja czasem sprawdzic czy cos sie dzieje ale jednak nic:)pzdr Kowal :)
@  Kowal : (04 lipiec 2016 - 13:12 ) Ktoś tu jeszcze zagląda ?
@  C1nas : (21 listopad 2015 - 21:56 ) co jest forum calkowicie umarlo
@  Turo1002 : (14 wrzesień 2015 - 00:52 ) siema siema
@  Mestes : (19 maj 2015 - 19:53 ) Aleee pustoo, dawno tu się nie było
@  dominikos12 : (29 lipiec 2014 - 14:07 ) Siema, powiedzcie mi czy jest jakiś sposób na ten okrutny smak BCAA x-tra Lemon z Activlab, bo po dwóch porcjach mnie już mdli -,-
@  waski : (06 marzec 2014 - 15:37 ) Ja mam pytanie gdzie sa archiwa dziennikow
@  Olszak : (16 luty 2014 - 20:28 ) wy też nie możecie dodać zdjęcia ? wyskakuje błąd serwera...
@  Olszak : (16 luty 2014 - 20:28 ) siemka
@  Buncol : (23 styczeń 2014 - 21:05 ) Odnośnie spamu, to pojawia się on ponieważ nie wszystkie konta spamerów zostały jeszcze wyłapane. Nowi się już raczej nie rejestrują.
@  23Viper23 : (11 styczeń 2014 - 11:34 ) czy nie idzie nic zrobić by ochronic forum przed spamem?
@  waski : (08 styczeń 2014 - 18:06 ) Znowu spam :/
@  grzegorzy169 : (29 grudzień 2013 - 13:32 ) Szukam treningu na poprawę wycisku. Kiedyś był a teraz jakoś nie mogę znaleźć
@  grzegorzy169 : (29 grudzień 2013 - 13:29 ) Witam wszystkich
@  Kronos94 : (29 grudzień 2013 - 08:00 ) rzuci ktoś okiem?
@  Kronos94 : (29 grudzień 2013 - 08:00 ) http://www.atleci.pl...94/#entry150276