Skocz do zawartości

Dieta Masa, Poważna Choroba, Od Zawsze Problem Z Wagą.

masa waga kilogramy dieta choroba problem tycie jedzenie pogarmy pomoc

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 Prooost

Prooost

Nowy na forum

• Members
  • 1 postów
  • LocationŚroda Śląska
  • nazwa:
    Mateusz
  • staz:
    6
  • waga:
    75
  • wzrost:
    193

Napisany 18 styczeń 2013 - 08:07

Witam !

Z racji że to mój pierwszy post na forum, wypadałoby się przywitać ;)
Mateusz, dolnyśląsk, a dokładniej 30km od Wrocławia - Środa Śląska. Wiek 20 lat, staż 6 miesięcy systematycznych ćwiczeń na profesjonalnej siłowni, wcześniej za łebka coś tam się hantlami, garnkami i krzesłami świrowało w domu, dla przykładu 3 serie po 100 powtórzeń na bica hantlem 6kg, wyciskanie garnka z wodą na łóżku :wacko: hehe

Aktualnie studiuję na UP we Wrocławiu geodezję (co nie potrawa długo hehe, sesja tuż tuż), pracuję w wymiarze godzinowym od 7:00 do 15:00.
Na siłownię najczęściej zaglądam w godzinach między 17:00 a 20:00. Zawsze chodziłem pon/śr/pt później przesunąłem na wt/czw/sb, a teraz trudno to określić- raz wt/czw/pt innym razem jak np ten tydzień wt/czw jak tylko czas pozwoli.

Co z tą chorobą, od zawsze mam problemy z przybraniem na masie, od zawsze chudy, nie było w moim życiu momentu w którym miałem coś ciała i wyglądałem jak normalny człek. W szkole podstawowej poważne zapalenie płuc- ropa w płucach, operacja, ściąganie drenażem ropnia itd, ok. rok temu - gruźlica tego samego płuca. Miesiąc zamkniętego leczenia szpitalnego, ogółem rok leczenia domowego antybiotykami (około 12 różnych tabletek dziennie, z czego 6-8 tabletek to antybiotyki).

Waga przed pójściem do szpitala 67kg, waga po wyjściu 67,5-68kg.
Aktualna waga, czyli +/- 6 miesięcy regularnych ćwiczeń 74,5kg.

Dieta:
Dieta, tu moja pięta Achillesowa - brak. Byłem na diecie tydzień i nie dałem rady, zapotrzebowanie było powiedzmy że odpowiednie dla mnie, ale nie dawałem rady jeść. Dla przykładu: