Skocz do zawartości


Spetz - dziennik treningowy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
226 odpowiedzi na ten temat

#221 Niszczyciel

Niszczyciel

    Mnich

  • VIP
  • 4905 postów

Napisany 29 sierpień 2012 - 11:51

r3ady2rock powiedział:

Coraz lepiej, ale to nie chodzi o suple Spetz, ja redukowalem bez zbednych kombinacji, to musi byc wina czego innego, trening wykluczam. Moze te treningi na czczo, albo ten Lejgejs
RediTuRok, żeś dojebał tym postem =D Oczywiście negatywnie xD

#222 r3ady2rock

r3ady2rock

    1 liść 1 trup

  • Members
  • 1442 postów
  • LocationKraków
  • nazwa:
    Piwnica
  • staz:
    2,5 roku
  • waga:
    80
  • wzrost:
    172
  • klata:
    115
  • bic:
    41
  • przedramie:
    0
  • pas:
    83
  • udo:
    57
  • lydka:
    40

Napisany 29 sierpień 2012 - 12:33

spokojnie chlopaki,bez podniecania sie :-D Spetz, zrobiles jakis kilogram od zeszlego roku? Bo mi tu wyglada za sucho!
'Nie pozwól aby przypadek uformował Twoje ciało'
'Nigdy mi nie mów,czego nie zrobie'

#223 Spetz

Spetz

    1 liść 1 trup

  • Members
  • 1147 postów
  • LocationKraków

Napisany 29 sierpień 2012 - 14:24

Na pewno udało mi się wrzucić trochę czystego mięśnia, rok temu w analogicznym okresie waga wskazywała tyle samo, a wyglądałem gorzej, zresztą tak jak napisałem tnę dalej, jeszcze trochę mi zostało do zrzucenia. Poza tym mam inne priorytety, ładna atletyczna sylwetka to jedno (i jak tylko uzyskam zamierzony efekt to bardzo powoli będę dokładał kolejne kilogramy, tak żeby już nie wychodzić nigdy powyżej 10% BF), ale to co mnie bardziej kręci to ogólna sprawność fizyczna oraz wydolność (znacznie lepsza niż kiedykolwiek wcześniej) + siła ale głównie w bojach olimpijskich. Dlatego ćwiczę teraz takim planem i tak już pozostanie - siłę (przy okazji sylwetkę) rozwijam dzięki najcięższym ćwiczeniom jak podrzut, rwanie, wyciskanie, przysiady itd. a do tego dochodzą bardzo intensywne ćwiczenia na koniec i drugie tyle aktywności poza samą siłownią (interwały, sprinty, crossfit). Gdybym miał zdefiniować swój cel to byliby Ci dwaj panowie mając na uwadze wygląd oraz siłę jak i wydolność:





Po prostu kulturystyka nie jest sportem samym w sobie ani jakimś większym wyzwaniem, do tego sama filozofia różnych (w moim przekonaniu) bzdur typu wczuwanie się w pompowanie bica itd. jest po prostu śmieszna. Szanuję wszystkich, którzy ćwiczą na siłowni ale jak dla mnie skupianie się tylko i wyłącznie na budowaniu coraz to większych mięśni nie jest czymś niezwykle fascynującym i wymagającym.
http://www.gankiewicz.eu - programowanie: aplikacje użytkowe, serwisy internetowe i nie tylko ;)

#224 r3ady2rock

r3ady2rock

    1 liść 1 trup

  • Members
  • 1442 postów
  • LocationKraków
  • nazwa:
    Piwnica
  • staz:
    2,5 roku
  • waga:
    80
  • wzrost:
    172
  • klata:
    115
  • bic:
    41
  • przedramie:
    0
  • pas:
    83
  • udo:
    57
  • lydka:
    40

Napisany 29 sierpień 2012 - 17:33

Ja sie poczulem obrazony, pewnie nie jeden z forum tez by sie poczul :D (to pewnie od tego wyzywania od pedalow) haha. Spetz, kulturystyka jest wyzwaniem, moze nie na moim poziomie,chociaz wcale nie mowie ze jest latwo, ale jak sie wchodzi na poziom koksu to jest to duzo wieksze wyzwanie niz jakies zabawy w Crossfit, fakt,fajnie jest byc sprawnym ale jak kto lubi. Jak Olsza lubi w dupe, okej nie ublizam mu z tego powodu. Po drugie razem z wieksza sila idzie masa miesniowa, wiec w wielu przypadkach budujesz i to i to. Jeszcze zmienisz zdanie co do Crossfitu i zaczniesz napierdalac jak kiedys splity :-D
'Nie pozwól aby przypadek uformował Twoje ciało'
'Nigdy mi nie mów,czego nie zrobie'

#225 Spetz

Spetz

    1 liść 1 trup

  • Members
  • 1147 postów
  • LocationKraków

Napisany 29 sierpień 2012 - 18:01

Nie będę się tu kłócił ale różnica pomiędzy kulturystyką, a innym sportem (niech już będzie CrossFit) jest taka, że w BB liczy się ile załadujesz koksu, podczas gdy np. sprinter czy ciężarowiec musi harować o wiele wiele więcej na treningach + na zawodach musi pokazać to co wypracował bezpośrednio rywalizując z innymi zawodnikami i nie mam tu na myśli napinania swoich mięśni lol.
Po prostu dla mnie posiadanie masy mięśniowej będąc przy tym osobą bez wydolności, sprawności (nie mam kondycji przebiec dłuższy dystans, po sprincie dostaję zawału, męczy mnie podciąganie na drążku czy wchodzenie po linie) + zazwyczaj siły w podstawowych bojach (widzę jak ćwiczą niektóre koksy, same izolacje, idiotyczne pompowanie mięśni) jest bez jakiegokolwiek sensu. I takie jest odzwierciedlenie przeciętnego bywalca siłowni.
Jak uważasz, że pakowanie mięśni na siłowni jest większym wyzwaniem niż choćby wspominany CrossFit, to sorry ale nie masz pojęcia o czym piszesz ;). W porównaniu do innych sportów, kulturystyka to najmniej wymagająca dyscyplina - jedynego utrudnienia można się doszukiwać w reżimie dietetycznym ale nic poza tym. Tylko nie wyskakuj mi tu z przygotowaniem do zawodów, które trwa powiedzmy te 2 miesiące gdzie kulturyście wydaje się, że jak pokręci trochę aerobów na rowerku rano i/lub wieczorem i obetnie kalorie to jest mega hardkorem i w ogóle bb to najtrudniejsza i najbardziej wymagająca dyscyplina na świecie. Zapraszam na 3 rundki (15 min) przykładowego WOD, po którym będziesz umierał resztę dnia, następnie pomnóż sobie to przez 3 (bo zawodowcy we wspomnianym CF zazwyczaj tyle razy ćwiczą w ciągu dnia) i potem będziesz miał porównanie do kulturystyki. Albo zobacz ile ćwiczą pływacy czy inni goście, którzy potem startują na olimpiadzie. To jest definicja sportu.
Tak jak mówię, nie chcę nikogo urazić, takie jest po prostu moje zdanie i musiałem to sprostować, bo trochę zbłądziłeś w moim przekonaniu :).
http://www.gankiewicz.eu - programowanie: aplikacje użytkowe, serwisy internetowe i nie tylko ;)

#226 Niszczyciel

Niszczyciel

    Mnich

  • VIP
  • 4905 postów

Napisany 29 sierpień 2012 - 20:37

Każdy ma własne cele, upodobania i sobie zdaje ile pracy w to wkłada, nie ma jakiś wytycznych. Ja będę czuł się styrany i wielce uciemiężony po założeniu skarpetek i nikt nie będzie mówił mi że to nie był żaden wysiłek, bo tylko ja wiem ile pracy w to włożyłem :D Trochę przesadzone ale mam nadzieje, że zakumaliście o co mi chodzi.

#227 Spetz

Spetz

    1 liść 1 trup

  • Members
  • 1147 postów
  • LocationKraków

Napisany 29 sierpień 2012 - 20:46

:D
Nie ma sensu się kłócić, ważne, że się ćwiczy i robi to co lubi.
http://www.gankiewicz.eu - programowanie: aplikacje użytkowe, serwisy internetowe i nie tylko ;)




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Telkontar : (19 październik 2017 - 11:21 ) Ihaaaaaa
@  Olszak2017 : (13 luty 2017 - 01:51 ) Cześć wszystkim widze, że już nikt chyba tutaj nie zagląda
@  Miras : (27 listopad 2016 - 00:02 ) I ja:)
@  ZeHir : (13 listopad 2016 - 21:03 ) Ja czasem sprawdzic czy cos sie dzieje ale jednak nic:)pzdr Kowal :)
@  Kowal : (04 lipiec 2016 - 13:12 ) Ktoś tu jeszcze zagląda ?
@  C1nas : (21 listopad 2015 - 21:56 ) co jest forum calkowicie umarlo
@  Turo1002 : (14 wrzesień 2015 - 00:52 ) siema siema
@  Mestes : (19 maj 2015 - 19:53 ) Aleee pustoo, dawno tu się nie było
@  dominikos12 : (29 lipiec 2014 - 14:07 ) Siema, powiedzcie mi czy jest jakiś sposób na ten okrutny smak BCAA x-tra Lemon z Activlab, bo po dwóch porcjach mnie już mdli -,-
@  waski : (06 marzec 2014 - 15:37 ) Ja mam pytanie gdzie sa archiwa dziennikow
@  Olszak : (16 luty 2014 - 20:28 ) wy też nie możecie dodać zdjęcia ? wyskakuje błąd serwera...
@  Olszak : (16 luty 2014 - 20:28 ) siemka
@  Buncol : (23 styczeń 2014 - 21:05 ) Odnośnie spamu, to pojawia się on ponieważ nie wszystkie konta spamerów zostały jeszcze wyłapane. Nowi się już raczej nie rejestrują.
@  23Viper23 : (11 styczeń 2014 - 11:34 ) czy nie idzie nic zrobić by ochronic forum przed spamem?
@  waski : (08 styczeń 2014 - 18:06 ) Znowu spam :/
@  grzegorzy169 : (29 grudzień 2013 - 13:32 ) Szukam treningu na poprawę wycisku. Kiedyś był a teraz jakoś nie mogę znaleźć
@  grzegorzy169 : (29 grudzień 2013 - 13:29 ) Witam wszystkich
@  Kronos94 : (29 grudzień 2013 - 08:00 ) rzuci ktoś okiem?
@  Kronos94 : (29 grudzień 2013 - 08:00 ) http://www.atleci.pl...94/#entry150276
@  waski : (26 grudzień 2013 - 10:57 ) Znowu spam :/